Huvudvärk

Just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma med grym huvudvärk, men det är väl bara att bita ihop o kämpa på... Tror att det är allt med jobbet osv som påverkar detta. Har ingen arbetsglädje alls, tänk om...
Man kunde leva på hästarna, om det i framtiden kunde bli så att man kunde bygga upp sitt eget företag kring dem! Hoppet och drömmarna är ju det sista som överger människan säger de ju, så jag hoppas och drömmer...

Igår red jag Alle på banan, han jobbade fint men kändes lite trött i kroppen. Han har ju jobbat hårt nu några dagar, så för hans del passar det ju bra att jag jobbar idag, så han får han en vilodag!

Även Dockan fick sig en körtur igår, runt öde torpet! Visst är det en bit kvar innan hon är där hon va i höstas, främst med kondition o styrka... Men just att köra henne är underbart, sedan jag fick hjälp med hennes höger sida har hon bara blivit bättre o bättre. Så nu är det bara o jobba vidare mot nya mål och utmaningar!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0