Ingen kontakt

Tänkte att jag skulle bloggat igår innan jag gick och la mig men jag hade ingen mottagning på telefonen... Och har inte haft på hela natten, tycker det är lite otäckt tänk om något skulle hända, då kan man inte nå någon! Ja ja... Nu är jag tillbaka i alla fall.

Igår hade jag verkligen en toppen dag, kanske nästan lite för slapp?!?
Jag var ju inte ens trött när jag la mig, nä det går inte för sig så idag kör vi mycket hårdare!
Anna skickade ett sms att hon kunde komma och hjälpa mig med mina bestyr, toppen med sånna vänner. Blir nog till att skruva isolatorer!

Dockan fick i alla fall gå ett dressyr pass på banan igår och måste verkligen säga att hon skötte sig super bra!
Hon låg kvar och väntade, gjorde fina halter med lugn och stillhet! Längtar verkligen ut på tävlingar med mina hästar!
Nä, dax att ta ut Allman på ett dressyrpass med vagnen.
Lägger ut en bild med ett hopp-kollage med Alle från i söndags. Tack www.theresiasandahl.blogg.se för de fina fotona!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anna Rubin

Superfina foto ju! Duktiga Alle :) Kramis

2012-03-28 @ 09:56:30
URL: http://annarubin.blogg.se/
Postat av: Mormor Hellsing

Fint, mycket luft och bra frambensteknik!

2012-03-28 @ 17:29:37
Postat av: Mikaela R

Ja han e för fin min prins!!! <3 eller ska man säga kung kanske ;)

2012-03-29 @ 14:12:56
URL: http://teammr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0