Mys tur

Igår kväll var jag och Alle ute på en riktig mys tur... Tyckte han förtjänade ett sådant pass efter två tuffa dagar i vagnen.
Vi red lite "slalom" i skogen och gick återigen genom vatten... Och jag njöt av blå himmel, ljuset (som nu varar ända till kl sex) och en alldeles lagom pigg häst!

Idag hade jag och My tänkt åka till ridhuset med både Allman och Dockan men när jag vaknade idag kände jag att det inte va rätt... Ute strålar solen från en klarblå himmel! Vem vill va under tak i sånt väder?!?
Inte jag, så de blir en tur ute med båda istället, sen ska jag fixa lite i stallet, får ju besök framåt eftermiddagen.
Josse N och Ewa kommer, Alle ska få massage, ska bli spännande att se vad han tycker om det.

Skriver mer ikväll... Nu ropar solen på mig :0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0