Regn, regn & regn

Just nu öser regnet ner här... Och när Alle och jag va ute på tur regnade det oxå!
Blev en sväng till Karlsjön med honom oxå, även här la jag mycket fokus på avbrott och igångsättningar. Vilket han inte uppskattade jätte mycket... Han tyckte springa fort var en bättre plan! Så idag var vi inte helt överens med upplägget och det kan man ju inte vara jämt heller. Allt handlar väl om att kompromissa eller hur är det?!?
Så det fick bli en lång sträcka ut galopp för honom och sedan gjorde vi det jag ville... :p

Lilla Fortuna och jag hade också en diskussion ikväll, fröken tyckte man kunde trycka tillbaka istället för att flytta sig i stallgången... Så sen fick vi öva på att flytta oss i sidled innan det blev kvällsmat! Dessa underbara hästar, va skulle jag göra med all tid om ja inte hade dem...

Kram
Mikaela <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2049423/images/2012/pic_194546585.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0