Vinst

Det blev vinst igår i hockeyn, så kul! Imorgon väntar nästa match...

På tal om vinster så längtar jag verkligen ut på tävlings banorna nu! Ska bli så grymt kul o komma ut på tävlingar igen och förhoppnings vis kunna tävla en hel säsong. Det är två år sedan sist.

Jag är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna men samtidigt realist. Jag försöker lägga mina och hästarnas mål på rimliga nivåer. Förr gick det inte att prata med mig efter en dålig tävling men numera har vi ett system ;0) har det gått dåligt kör jag iväg själv en stund. Sedan när jag tänkt igenom allting är det lättare att prata med "teamet"... Så gör jag!

Målen i år med mina hästar är att kvala dem till elit tävlingar inför nästa säsong, så att vi då förhoppningsvis kan köra SM.
Sedan vill jag så klart att Allman ska gå Fjord-SM och Dockan NF-SM, så vi har en rolig säsong framför oss!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0