Färdig kvalat

Så var det då klart... Det blir Allrounden för mig och Alle i Västervik i sommar! Idag fixade vi sista kvalet som var dressyren.
Han kändes väldigt fin under hela ritten dock vet jag att jag har mer att "hämta" i ökningarna vi ska bara få in den rätta känslan där också. Domaren hade även påpekat detta i protokollet! Annars va det bara positivt i det, rörlig och positiv häst... Jätte kul!
Vi red ihop 63,2% i LB:1an och hamnade på en andra plats, slagen av K och S Magi... Vilket känns helt ok med tanke på hur mycket de tävlar i dressyr! Vi är ju bara "rookies"...

Jag är verkligen så glad och tacksam över att Allman kom in i mitt liv... Känner en enorm ödmjukhet inför denna otroligt fina häst, känns som vi börjar hitta varandra fullt ut nu!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig läsning Mikaela! Stort Grattis till dig o Allemannen:)!

2012-05-07 @ 08:39:59
URL: http://stuterirubin.blogg.se/
Postat av: Pia

Grattis än en gång,DU ÄR EN PÄRLA! Stort tack för allt jobb du lägger ner på min häst och jag vet att han inte kan få det bättre. Nu är det bara finslipningen kvar! Kramar

2012-05-07 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0