Fortuna Grönkulla

Fortuna Grönkulla född 2011 u: Vidja Grönkulla e: Sletnes Snerten ue: Allman.

Fortuna fastnade på min näthinna första gången jag såg henne, bara veckor gammal "rejsade" hon ifrån hela sin flock!
Till och med Andreas la kommentaren att hon kommer bli snabb, tänk henne i maraton hindrena!!!

Hon kan röra sig och har en otrolig utstrålning hon är en häst man tänker på!
Tyvärr fick hon ju regnskållor i höstas och kommer förmodligen bli vit fläckig där de satt. En skäck fjord helt enkelt, tur att förvärvade vita "tecken" är ok när de ska visas!

Något som blev ännu bättre är ju att jag har hennes morfar nu, Allman vilket jag inte hade en tanke på när jag köpte henne.
Skickar med en bild på hennes far.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anette

Gillar! Skall stå på första parkett när ni rejsar i maratonhindren! Nu blir ju mamma Vidja också smålänning i rappet...

2012-05-22 @ 11:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0