Helg

Snart har ännu en helg flugit förbi!!! Tiden bara går och går... Själv hinner man knappt med!

I fredags fick Alle och Dockan komma ut på en jogging tur med Fanny & Ellen, inte heller Fanny kunde känna någon skillnad på honom, så vi hoppas verkligen att det bara var något tillfälligt!
Jag ska kolla honom på böjt spår ikväll innan de får komma in.
Igår tog jag ut honom på en timmas skritt med vagnen, underbar, lugn och skön tur utan några som helst krav. Bara för Alle och kliva på och jag kunde njuta av värme sol och vår fina vår!

Idag har vi återigen varit på Yxnavall och betäckt Isa! Ska ta en skritt tur senare ikväll och då även kolla honom på böjt spår.

Kom precis på att jag helt glömt bort presentationen av hästarna... Ska försöka knåpa ihop en om Fortuna ikväll så håll utkik!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anette

Ser jag fram emot ;)

2012-05-21 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0