Morgon jogg

Det är verkligen bra att komma upp i tid... Både Alle och jag har varit ute på en morgon jogg...
Allmans varade dock i en och en halv timme medan min egen bara på gick i 20 min.
Vi körde ödetorpet plus lilla skurebo så det blev en rejäl runda. I början låg han på bettet rätt mycket men efter ett tag fick jag nästan lite o-hamn känsla, så härligt! När han släpper i nacke och sidor är han verkligen underbar att köra känns som vi kommer dit lättare och lättare nu.

Så nu har snyggingen fått komma ut i hagen, han och Dockan har verkligen full koll på varandra! Kärlek på hög nivå här ute i Salvaryd ;0)

Dockan är tyvärr lite "konvalecent" för tillfället, förmodligen har hon blivit stucken av något. Höger sida på mulen är jätte svullen, överläppen kan man säga. Hon är pigg o glad, äter bra men känns lite elakt o stoppa ett bett i munnen på henne nu.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0