Planen

Igår var min plan att ringa Vaggeryd direkt om Allmans ben... Nu har jag ändrat min plan lite, vi gör så här... Eftersom det inte finns någon svullnad eller värme, kan det ju sitta i hoven eller högre upp!
Så idag ska jag höra av mig till Ewa och se om han kan få massage och så får Anna kolla på hoven på onsdag!

Så länge får han vara inne mån och tis, gå ut och beta och promenera! Han är så himla fräsch så vi gör så här först... Är han spänd i kroppen hittar ju Ewa de och är det något i hoven hittar vi de också...
Skulle det visa sig att det är likadant på onsdag ringer vi veterinär!

Hur skulle ni ha gjort?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du gör rätt som avvaktar ett par dagar. Han verkar inte må så dåligt ju? :)

2012-05-14 @ 20:56:19
URL: http://solhem.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0