En sån där...

Underbart bra ledig dag har jag idag... Solen skiner ute och jag har hunnit med en hel massa redan och klockan är bara ett?!?
Började morgonen med promenad med Alle 15min sen fick han äta hö medan jag tog en promenad själv... De va en glad kille som fick komma ut i hörnet av ridbanan, där kommer han nog trivas! Även Wella uppskattade sällskapet, så i den milda grad att hon bjöd på en rejäl "rejs" runda i hagen!

Nu ska jag snart ge mig ut i stallet igen, en jobbar kompis och hennes flicka kommer så nu ska här borstas och pysslas med hästarna! Innan vi återigen ger oss ut på promenad, bra för matte de här med alla promenader!

Annars har de dagen bestått av bak, både bröd och saffrans muffins. Så nu finns det lite att bjuda på alla "fika glada själar".
Även kvällen kommer bli bra, middag och soffhäng med bra sällskap!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0