Helg

Snart har hela denna helgen också gått, tiden bara rusar iväg, insåg idag på morgonen att det endast är två veckor tills vi åker upp till Sthlm... Vilket äventyr!!! :) behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig...

Fredags kvällen va så där fantastiskt bra som kvällar med underbara vänner kan vara! Jag säger bara, alla tjejer där ute gå på Ladies night!!! Så värt pengarna...
Lördagen tillbringades i soffan, skulle egentligen varit på flyinge, boksläpp och dressyr tävling. Men min kropp ville inte vad huvudet ville så de blev en dag lugn dag hemma...

Idag är de jobb som gäller hela dagen lång och kvällen. Mina hästar har inte fått så mycket kärlek denna helgen så båda två ska få jobba imon... Och innan idag pratade jag med en kompis!
Över jul kanske vi får en "liten" julgäst i stallet vore så himla roligt. Håller tummar och tår för detta... Som på den gamla goda tiden!

Kramar
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0