Onödig dag

De finns vanliga dagar, bra dagar, dåliga dagar, jätte bra dagar, underbara dagar osv... Fast idag är de en "onödig" dag i mina ögon!
Va verkligen inställd på att jobba mån, ons denna veckan men till min stora förtvivlan så är det jobb som gäller i em oxå! Och jag får väl erkänna att motivationen inte är på topp!

Dessutom hittade jag vildsvins spår typ precis utanför dörren och de bättrade ju inte på min glädje direkt!
Ska dessa djur vara här och förstöra nu också. Vilket gnälligt inlägg de blev...

Men ibland måste man väl få gnälla lite också?!?

Alle och jag har iaf varit ute och skrittat 40min, Wella har fått en promenad och en rejäl rykt. Men nu ska jag nog lägga mig i soffan tills arbetet kallar.
Är de ngn som vill passa på vild svin ifrån mitt köks fönster är ni varmt välkomna...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men om du har vildsvin utanför dörren borde du ju märkt det i skogen mycket tidigare? Du kan ju ha tur och att de bara är på genomresa. :)

Svar: Jo visst finns de vildsvin i skogen... Men ja har dem hellre där än i trädgården även om jag tycker de är "onödiga" djur överhuvudtaget!!!
Mickan

2012-11-01 @ 12:09:15
URL: http://aspelund1.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0