Paket

Paket är alltid roligt och få... "Hemliga" paket är nästan ännu ett snäpp roligare!!! För någon vecka sen hade jag ett hemligt paket att hämta ut. Från DriveOut, riktigt kul att få fina saker från ett mycket bra företag.

Alle och jag är med på deras hemsida, kika in på www.driveout.se under vagnar ligger en bild på oss och vagnen. Kul när man får lite uppskattning.

Paketet innehöll nya tömmar, vilket jag hade tänkt beställa, vill bara använda mina andra när jag tävlar då de verkligen är mina favoriter!
Sedan fick vi en jätte bra "rykt-box" tänkte vi skulle ha alla flaskor osv i den på tävling, jag har ju alltid haft dem i dörren på tävlings skåpet men de har en förmåga att välta där och nu kan vi ju ha dem i denna istället! Tusen, tusen tack...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0