Fin besök

Idag får jag fin besök av härligt fjordhäst folk... Ska försöka locka in dem i körningens underbara värld!!!
Så jag hoppas ju verkligen att de är helt fast när de åker härifrån i em ;0)

Vi ska köra Alle en sväng och så blir de väl massa hästprat i allmänhet!

I torsdags vilade Alle, i fredags fick han jobba i linan... Ngt han för övrigt verkade tycka var väldigt kul, han pep runt som en tok, bockade och sparkade. Han beter sig i alla fall inte som den artonåring han är på pappret!
Igår blev det ett dressyrpass på fältet, det var lite stelt och motsträvigt! Men jag är ju som alla vet envis som synden... Så till slut hade jag en riktigt fin kille!

Bäst att sätta fart med lunchen så man har något att bjuda gästerna på!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0