Frågor

Ja tänkte svara på några frågor här angående kördagen...

Fick en fråga om vilken nivå den skulle ligga på och jag tänkte hålla den grundläggande och bacis i det teoretiska! Sen ni som tänker komma med egna hästar, när jag hjälper er hamnar vi ju på den nivån där du och hästen är... Självklart hoppas jag kunna motivera och hjälpa så ni kan komma ett steg längre...

Den andra frågan gällde anmälningstiden och det satte jag ingen. Får nog sätta en gräns på 10-12 deltagare cirka beroende på hur många som kommer med egen häst osv. För jag vill att denna dagen ska ta er framåt och är intresset större än så här får vi väl försöka hitta på något nytt i så fall.

Har ni fler frågor så bara fråga... Hoppas nu vi blir ett härligt gäng, några anmälningar har trillat in redan.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hade gärna anmält mig om det inte vore för att jag jobbar den dagen. Men kanske blir fler tillfällen om det blir uppskattat? :)

Svar: De blir de nog till våren :)
Mickan

2012-10-17 @ 17:50:56
URL: http://solhem.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0