Globen

Vet knappt vad jag ska skriva eller göra... Hoppa runt och öppna en flaska champagne?!? Vem kommer och dricker med mig ;0)

Jag och Alle ska tillsammans med resten av fjordgänget som består av 6 hästar till... Tillbringa första advent veckan på Globen Horse Show!
Fatta känslan när man ska rida in i Globen med publik på torsdagen, underbart, häftigt och säkert jätte läskigt... Men vad kul att få uppleva de!

Jag hoppas så klart att Jossan vill va min "tomte-nisse" så nu hoppas vi på ledighet för henne och lite träning på skidorna...
Annars kanske de finns fri villiga?!? :D

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill hänga med!!!! :D

2012-10-24 @ 21:39:11
URL: http://maaatildasveensson.blogg.se
Postat av: mormor Hellsing

Helt ofattbart, men vilken ljusglimt i höstmörkret! Ta åt dej äran för det är helt och hållet din förtjänst att ni hamnat på den nivån. Kramar ,tack och lycka till!!!

Svar: Hi hi hi tack...
Mickan

2012-10-25 @ 11:55:43
Postat av: Elin Swahn Fhyr

Gud vad kul!! :D Glad för eran skull, hoppas vi ses!! :D

2012-10-25 @ 12:51:35
URL: http://nattstad.se/eliiinswahnfhyr
Postat av: Veronica

Haha jag skulle vilja se mig själv på ett par av dom där skidorna;) fy va roligt ni kommer ha!!!!! Jag är där heeela lördagen ;)

Svar: Då får vi ju ses på lunch el ngt :)
Mickan

2012-10-25 @ 13:04:11
URL: http://www.teamdalex.blogg.se
Postat av: Ewa

Då måste vi ju ta massagen innan Globen!! Behöver du hjälp hemmavid då kan jag hjälpa dig om du vill

Svar: Han kanske skulle kunna få massage denna veckan då... Han ska få ta de lite lugnare nu två veckor...
Mickan

2012-10-25 @ 13:55:13
Postat av: Linda Åhlén

härlig då ses vi där och då ;)

Svar: Om vi gör!!! Ja längtar redan :p
Mickan

2012-10-25 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0