Lilla Wella

Wella är fortfarande halt, känns som hon är stel i hela kroppen... Mina tankar börjar gå mot borellia?!?
Hon är liksom inte halt, "på riktigt" svårt att förklara men hon linkar mer liksom och tycker även att man kan se en stelhet i bakdelen. Dock har hon ingen feber eller är hängig...

Hon kan till och med passa på att busa lite när man leder osv.
Idag upptäckte jag dock en sak på henne som jag inte sett innan...
Hon är lite speciell den där hästen när man fodrar. Hon står med sin mule på kanten till boxen tills hon fått kraftfoder... Då upptäckte jag att hon har en vit fläck på överläppen, jätte söt!
Sen när hon fått sitt kraft foder då har hon sitt högra framben i luften, ungefär som vacker tass... Lite roligt!!! Så har hon sedan hoven tills hon ätit upp.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Efwa

Det kan det nog ganska säkert vara.
Hoppas veterinären hittar något. Annars kanske man ska våga medicinera mot borrelia ändå och se om det hjälper.
Hon kan ju inte få ha det så här lilla söta barnet.

Svar: Mmmm blir ett samtal till veterinären imon så får vi se!!!
Mickan

2012-10-05 @ 09:08:05
URL: http://www.venar.se
Postat av: Anonym

Det är inte bara rejäl växtvärk då? Vilja kunde vara lika dan vissa perioder som 1-åring när hon växte för snabbt.

Svar: Ja har oxå tänkt på de för hon e så hög i bakdelen! Men kan de bli så halta av de?!!?
Mickan

2012-10-06 @ 04:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0