Toppen dag

Idag har jag och Jossan haft en sån där dag när man får massa energi... En sådan dag man behöver ibland, tänk vad skulle jag göra utan henne?!?

Började dagen med en lång sväng runt sjön med Alle alias "Nalle-björnen" som nig får "dejta" klipp maskinen innan nästa helg...
Herre jösses vad hans päls växer va ju bara två veckor sedan sist!!!

Sedan blev de lite stall pyssel innan vi begav oss mot stan med transporten...
Besiktning stod på schemat!!! Och jag är alltid så nervös inför sånt, gillar inte att inte kunna saker och de där med bilar och mekanik de är jag inte bra på!
Men den gick igenom utan några som helst problem!!! Så skönt... Så nu klarar vi oss ett tag till dessutom sa de att den var i väldigt bra skick!

Så för att fira bjöd jag sedan världens bästa moraliska stöd på lunch... Vi avslutade våran dag ihop med att titta på film från årets tävlings säsong. Han är rätt så jätte snygg min "man"!

Nu är det jobb som gäller resten av helgen, men lovar att avslöja nyheten om en kompis till Wella snart ;0)

Kramar
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0