Holland

Snart är det dax att åka flygplan igen... Åker till Holland idag, två dagar hos Erika sen åker vi vidare till Zangersheide och unghäst VM! Ni får hålla tummarna för "Trisse" och Kim! Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt här på bloggen, så ni vet vad som händer!

Igår vilade Alle, idag blev det en kall körtur på morgonkvisten. Jag har även bestämt mig för att inte köra tävlingen i Åstorp i oktober.
Känner att det har varit så mycket det sista, knappt varit hemma något och nu känns det som det får bli fokus på hus och jobb ett tag!
Har en tanke på att eventuellt åka ner och köra "Gåsaracet" vi får se... Det lockar inte när klasserna är ihopslagna heller, tyvärr! Bättre att lägga pengarna på lite mer träning så vi är förberedda för nästa år. Båda mina hästar är kavlade till Msv och det var målet med denna säsongen.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha så kul i Holland,hälsa Erika från mig och se till att Kim gör sitt bästa, ha ha, vet ju att hon gör det hela tiden.

Svar: De ska vi verkligen ha :) de hälsar tillbaka!!!
Mickan

2012-09-24 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0