Årsmöte

Blev inget inlägg igår, sorry för det! Hade en riktig tjej dag med syster och mamma så de hanns inte med... Hann inte ens med något jobb med hästarna! Så det får bli desto mer idag istället... Både bloggande och hästar.

I söndags var det årsmöte för fjordhästföreningen och meningen var att Pia och Co. skulle kommit ner i lördags så vi kunde åka tillsammans och mottaga Alles fina pris! Men de fick så mycket snö natten mellan fre och lör så de fick hålla sig hemma tyvärr.
Så det blev en ensam tripp upp, tur att det inte var så långt (Gränna) och att man aldrig är ensam när man väl är bland alla fjordhäst människorna!

Årsmötet avlades i lugn takt och jag tog upp min tanke kring SM medaljer under övriga frågor, jag tycker SFF borde ta fram en medalj som delas ut till 1-3 på alla SM likadana år från år, de vore väldigt kul som tävlande.
Ända året jag har fått medaljer är Stockholm 2005, annars har jag inte några medaljer från de andra SM:en som jag varit på pallen på...
Ta tex förra året, när jag måste lämna ifrån mig pokalen har jag "bara" rosetterna som minne och det är inte alls samma sak, tycker iaf inte jag!

Sedan var det dax för prisutdelning och jag fick "träna" på att ta emot hingst diplom för Baccus Grönkulla, eftersom det blir Skåne tripp i helgen.
Sen fick jag Alles fina diplom och glas-staty!
Jag gillar verkligen motiveringen på diplomet och är väldigt stolt över att ha lyckats med två prestationshästar på 4 år... Känn ingen press Fortuna! :D

Kram
Mikaela <3

https://cdn1.cdnme.se/2049423/7-3/pic_516d0a64e087c32e8f689538.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0