Sol

Tänk vad solen kan göra för glädjen och energin! Allt blir så mycket lättare när den skiner, man får ork till så mycket mer...
Jag måste ju bara "rätta" mig själv, nya hästen kommer ju nästa onsdag, inte tisdag!

Nu på förmiddagen har jag grejat i stallet, det krävs ju lite mer planering och fix när man ska vara borta ett tag. Ska handla foder också innan jag börjar jobba ikväll. Sen tror jag att jag och mina hus/stall-tomtar har läget under kontroll...

Planet går från Växjö vid fyra imon, framme halv sex i Tyskland. Perfekt! Det ska bli så kul och ha en riktig "tjej"helg, lördag eller söndag kommer vi tillbringa i Lanaken, på Zangershedie. Titta på tre stjärninga tävlingar och njuta av fina banor och hästar, super kul! Annars blir det nog lugnt och planerna ät inte så stora.

Amanda pysslar om hästarna här hemma... Medan bror och Filippa tar hand om huset och njuter av lugnet på landet.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: Anette

Fy sjutton vad jag är avundsjuk!!

2013-04-05 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0