Effektivitet

I helgen har så många "måsten" försvunnit från min lista! Jag tycker verkligen det är skönt att få mycket gjort på en och samma gång... Har hellre dagar där ja inte sitter ner alls för att sedan ha dagar där man verkligen kan slöa!
Har numera i alla fall ett fungerande lyse på ridbanan så nu går det att jobba dem i mörkret! Den andra lampan ville inte skutta igång, så där får vi nog byta ut hela armaturen! 
Hästarna har äntligen hamnat i rätt hage, den precis utanför stallet! Väldigt skönt och smidigt!!! Vi fick ändra lite på den eftersom de håller på o göra "parkering" utanför stallet där ja ska kunna ha släpet och även ensilage balar! 

Sista projektet var att få på vinterdäck på släpet! Så nu kan vi åka tryggt i vinter! 
Nu är det som så att utan alla underbara människor i mitt liv hade jag inte "hunnit" me allt de här... :) så tusen miljoner tack till er!!! 

Hästarna har så klart jobbat också, mer om detta i ett annat inlägg! 

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0