Inspiration

Jag fick en fråga från en läsare om var jag hittar min inspiration till hästarna... Rätt svår fråga måste jag säga!

Min största inspirations källa är nog hästarna själva, att hela tiden se dem utvecklas och hålla dem glada och positiva till att jobba!
Jag läser även en hel del bloggar som får mig att vilja träna vidare mestadels "kör"bloggar men även rena rid-bloggar, för mycket är ju lika även om du sitter på eller bakom hästen!

Men den största inspirations källan i mitt liv är nog ändå Erika, trots att jag kör så gör jag mycket med mina hästar på samma sätt som hon gör! 
Hon är aldrig längre bort än ett telefon samtal och ofta blir det mycket "bollande" om hur? Varför? Och nya sätt att tänka... I stunder där jag varit omotiverad eller inte hittat nya sätt att tänka är det ofta hon som "sparkat" upp mig!!!

En annan stor bidragande orsak är nog mitt egna driv också... Tror man måste vilja väldigt mycket för att kunna hitta motivationen och inspiration när det är tungt mörkt och lerigt!!! Det är då jag brukar tänka att de är nu jag blir lite bättre!!! Inte den dagen solen skiner och allt går lätt...

Nu med allt kring "Driving Group" och denna satsning är ju även det en stor inspirations källa!!! Att ha en hel grupp likasinnade att träna och tävla med!!!

Så här tänker jag :))

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0