Jul stressen

Snart är den här, julen!!!

Jag tycker vi ska försöka undvika stressen och istället umgås med de vi tycker om och göra sånt vi tycker är roligt! 
Inte stressa efter den perfekta klappen och de renaste hemmet... 
Så tänker jag om denna julen! Är ledig nu i helgen, jobbar sedan mån och en stund på julafton, för att sedan vara ledig en HEL vecka! Så underbart... Och den veckan ska innehålla lugn, hästar, vänner och lite hästar till!!! 

Som ett extra plus i kanten denna högtid som jag tycker så mycket om så kommer Isabel och Macken hit! 
"Belle" bor i vanliga fall i GBG men kommer härifrån och vi hade hästarna i samma stall när vi va små...
Så dessa veckor ska jag spendera mycket tid med henne. Rida ut, köra, åka iväg me hästarna, putsa och dona i stallet!
Så kul med lite sällskap!!! Ska nog "utnyttja" henne någon morgon också så jag får sova ;0) 
När de sedan åker hem igen, då kommer det ännu en NF hit, som ska köras in och förhoppningsvis slussas in för en blivande karriär som tävlingsponny!?!

Det händer så mycket spännande saker i mitt liv just nu och jag är så otroligt tacksam för att jag får uppleva allt detta! Det var väldigt längesen jag mådde så här bra!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0