Kundkväll

Som jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan så är jag återförsäljare åt EL Collection, i och med detta fick jag en ide till en trevlig kväll med fina människor!

Så på måndag är det dax för "Kundkväll och jul mys" hemma hos mig!
Är det någon som läser bloggen och är intresserad av att komma så får ni höra av er... Skicka en kommentar eller ett mail så löser vi detta, [email protected] jag vill ha anmälan för att jag ska kunna beräkna lite "gotte" till kvällen!!!
Under kvällen kommer vi självklart ha massa fina erbjudande!!! 
Eller vad sägs om 30% rabatt på alla varor till ordinarie pris... 
En mössa på köpet om du köper "vinter" västen eller jackan! Ska bli riktigt kul att höra vad folk tycker och tänker om dessa fina kläder!!!


Den super snygga modellen på bilderna är min fina vän Kim och fotograf är Anna Jacobsson som också driver super härliga bloggen www.annapannaochlivet.blogspot.com

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0