Hemfärd

Igår åkte Valle hem... Inkörd och färdig ska han nu förhoppningsvis kunna glädja sin familj med lite kör turer i skog och mark!
Han är och har varit väldigt känslig hos mig så det är skönt att veta att de som äger honom kan häst och kommer ta det väldigt lugnt med honom i fortsättningen också.

Så nu har mamma och Jossan lugna gatan hemma med "bara" två hästar i stallet medan jag är borta.
Sen återstår väl att se vad som händer... ;0) om det förblir så eller om det kommer något nytt!

Nu ser jag verkligen fram emot en veckas semester! Känns som jag behöver de, visst älskar jag mitt liv, de gör jag verkligen!
Men det innehåller också ganska mycket måsten och de bästa sättet att slippa det är att åka bort... Så nu blir det en vecka utan några måsten...
Men håll utkik jag kommer hålla er uppdaterade med bilder och information, det är ju carneval i Holland denna veckan och det är MYCKET speciellt.

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0