Jobb

Idag har det varit en sån där kaos artad dag på jobbet... Allt händer samtidigt, 1000 samtal att ringa, möten att gå på och missad lunch...
Så grabben fick klara sig utan linlöpning idag, så håller vi tummarna för att Jossan vill/kan/hinner rida imon. Annars får jag väl ta fram linan imon på rasten!

Har lovat alla mina djur en riktig aktivitets dag på torsdag! Då blir de snö-bus för oss alla... Hej, träningsvärk på fredag ha ha ha...
Doris är inne i någon riktig trots period och man får plocka undan allt när hon är själv!
Någon som har ngt bra tips när de river ner saker?!? Hon har aldrig visat en tendens till att göra något när jag är hemma!

Nähä, dax att jobba igen, förresten när jag ändå slänger ut frågor! Ingen som vill ha en bra stall plats till sin unghäst så Wella får sällskap?!?

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0