Semester

Jag har verkligen semester och jag njuter till fullo!!!
Mest njuter jag nog av "slappa" mornar och ingen klocka att ställa, även om vi faktiskt ställde den idag, halv tio!
Det kändes som det var mitt i natten... ;0)
Men vad gör man inte för dessa hästar, va ju världscupen på tv!

I fredags var vi på shopping tur, först massa saker till stallet och sen kläder till oss själva!
Kan väl säga som så här Björn Borg, det är grejer det och billigt var det också. Vi var i Roermond, det är som en hel egen "by" där varje märke har en egen butik och allt säljs till outlet priser blev även ett par jeans till mig och världens snyggaste sak till Alvin! Kommer bild sen...
Var även i stallet och tittade när Joris och Alexandra hoppade varsin häst!

Igår hade Erika lektioner och vi fixade lite i stallet! Annars kan man nog inte skryta med att vi gjorde så mycket... Vi fixar lite hemma och lagar mat!
Idag ska vi nog iväg och titta på tävlingar... Och ikväll blir de nog utklädning och ett varv ute! Carneval...

Och nä jag har inte glömt inlägget om Holland de kommer, håll ut kik!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0