Torsdags tävling

Igår kväll var vi på torsdags tävling... Kvälls tävlingar som börjar klockan sju med 80cm upp till 120cm...
Väldigt trevligt och väldigt holländskt! Vi satt uppe i baren och drack varm choklad medan Erikas pojkvän fick jobba.

Han hade med sig tre väldigt unga och gröna hästar, en av dem gick en meter sedan gick alla 110. Två av dem var nolla och en av dessa var placerad som trea.
Verkligen trevligt att se en så duktig ryttare rida unga hästar. Trots att två av dem var på "tävling" för första gången så såg de ändå lekande lätt ut... De får den hjälp och support de behöver medan de får lösa många av uppgifterna själva! Allt i precis lagom dos...

Jag har fått en fråga om Holland, hur det koller sig att jag är här osv! Ska försöka mig på att dra "Hollands-storyn" imon om jag hinner...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0