Återbesök

Idag var det dax för återbesök med Doris och hennes lilla tass... Hon fick en okej stämpel och slipper både bandage och påse! Tack sa matte, nu är det lite mindre "styrigt" att ha hund, hon får även springa och gå som hon vill igen... Ännu skönare!

Alle fick jobba framför vagnen idag, herrn blev till och med lite svett. Jag känner inte att han har tappat så mycket i styrka, men däremot är flåset dåligt. Så vi får rikta in oss på lite flås- och back träning fram över.
Doris var med oss ute och åkte idag, trivdes utmärkt på platsen bredvid mig med ett fleece täcke över sig...
Just nu känns det inte som motivationen är på topp, tur jag åker till Holland nästa måndag, där kan man alltid hämta en stor portion...
Nu ska jag krama kudden en stund för att vakna pigg och utvilad och rida ett "dressyr" inspirerat pass på fältet på morgonen...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0