Förrymd häst

Valle gav mig både en språng marsch och hjärt klappning idag på morgonen... Han och Wella skulle ut genom dörren samtidigt varvid Wella tjurar och Valle drar iväg o ja tappar honom!
Han travar iväg i full fart... Mot hagen, yes tänker jag! Sedan ändrar han sig och travar iväg mot stora vägen!!! In med Wella i hagen, efter Valle fort som attan... Men han travar så fint på stora vägen in mot vetlanda, men sen svänger han av på den andra infarten mot "mitt" vilken tur och inte en bil mötte vi...
Jag såg både det ena och det andra scenariot framför mig!!! Men sen lät han sig snällt fångas på stall planen och förutom mina andetag efter ruschen så va de återigen lugnt i Salaryd!!! Måste nog ta tag i löpningen igen... ;0)

Kramar
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0