Hästar & hundar

De senaste dagarna har bestått av hästar, jobb och hund i en salig röra! Men det känns som vi börjar komma in i rutinerna med hund och nya arbets tider... Välkommen vardag och framförallt välkommen ljuset, jag vet de är jätte långt till våren men jag tycker redan det märks att de är ljust lite längre.
Idag tog jag tag i massa "pappersarbete" gällande hund och hästarna. Passade på att klippa ur tidnings urklipp om oss också, vilket år vi haft och vi har ju figurerat i flera tidningar, kul!

Igår när jag kom hem funderade jag på om Doris inte tyckte att ja o Alle va värda våran precisions seger i flyinge... Hon hade i alla fall total strimlat den rosetten och då hotade jag med massa hemskheter om hon gjorde något med SM rosetterna! De här var ju bara en "vanlig" rosett ;0)

Idag hände dock de jag väntat på ett tag, det vill säga att Doris va i vägen för ett av Alles ben... Det verkar dock ha gått rätt bra! Hon är lite halt och varm om en en tass men hon blev nog ganska rädd och kanske håller sig på lite bättre avstånd från hästarna fram över...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0