Lärling

Idag ska jag ha mamma med mig i stallet... Hon måste ju lära sig allt inför min Hollands tripp!
Ska bli mysigt o trevligt med sällskap, känns som det behövs, just nu virvlar tankarna runt i huvudet på mig. Är man två tänker man alltid mindre.
Så de blir mockning, väga hö och göra kraftfoder som står på schemat!
Sen ville hon ta in Alle oxå, större problem att ta in hoppjärkan Wella tror jag egentligen... Men Alle är ju hingst!

Han ska få komma ut på en skritt tur idag, Wella ska få en promenad o pyssel. Valle får vila...
Bäst att hålla sig sysselsatt! Doris o ja har redan städat toaletterna, torkat golv,städat min garderob och toa skåpet plus ett varv med dammsugaren! Man får mycket gjort när man vill skingra tankarna...

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0