Regn

Just nu öser regnet ner utanför fönstret! Jag har tagit en paus i dagens uppgifter och ligger i soffan, blogga och läsa Equipage står på schemat. Helst hade jag stannat här hela dagen, men det går ju inte med hästar och hund.
Usch, gillar inte detta vädret, hade tänkt mig ett mjukgörande pass med Alle på fältet men de får bli en tur på vägarna i em...

Valle ska göra "eld-provet" imon för att vara redo för hemfärd på söndag... Det innebär sättas för direkt och ut och köra! Men det känns inte som det kommer vara några problem, dock är han fortfarande väldigt vaken så det är en kille man får ta det lugnt med!
Wella kommer sakna sitt sällskap men hon får hålla tillgodo med Alle som box och hag-granne, ska filura lite på hur vi ska göra...
Är lite sugen på att ta hem min gula "Donna" och då får jag väl lämna bort den bruna ett tag...

Har nog så gott som spikat årets första tävling också, Flyinge 20-21 april debut i Msv om vi alla håller oss pigga och friska!
Hoppas på ett helt gäng med fjord där nere då jag redan så gott som övertalat Jenny H och Anette H att deltaga... Hoppas så klart att Etna kommer också! Vilket härligt gäng... Och så jag, Jossan och Alle så klart!
Bra tävling för Jossan att börja på då hindrena inte bjuder till jätte högt tempo där och nu ska vi ju upp en klass så då får vi hålla oss lugna! ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0