En bit av mitt hjärta

Jag trodde inte man kunde älska en häst så mycket... Tårarna vill liksom inte sluta rinna! Jag visste ju att jag bara hade honom till "låns" ändå va avskedet idag ett av de jobbigaste i hela mitt liv. Älskade, underbara Alle... Killen me luggen, mannen i mitt liv!
Han kom verkligen in i mitt liv när jag behövde de som mest...

Han har alltid varit pigg, positiv och ambitiös! De har aldrig varit så att han inte velat göra något, men idag ville han inte gå ut ur boxen, han vägrade verkligen! Han förstod precis vad som skulle hända och han ville inte åka... Inte blev de lättare av de men o andra sidan måste ju de betyda att han har trivts här...

Jag är så otroligt tacksam för alla minnen, känslor, placeringar och vinster han har gett mig!!! <3

Kram
Mikaela <3


Kommentarer
Postat av: mormor Hellsing

Tack för allt du gett oss och lycka till med alla nya projekt! Njut av sommaren och ta vara på de dagar du får till övers till att tänka på dej själv, ut och roa dej med dina vänner, rätt som det är knackar kärleken på dörren! Kramar...

2013-06-17 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0