Feber

Idag är ingen bra dag! Jag ligger i soffan och snön viner utanför husknutarna, feber och värk i hela kroppen! Har känt mig trött och hängig ett tag och inatt kom eländet!
Jag har varken tid, lust eller råd med detta...
Men det är väl bara till att snällt ligga kvar i soffan i alla fall idag.

Tur i oturen i alla fall att Amanda skulle fixa stall och hästar, slipper jag ha dåligt samvete för det i alla fall.
Jag har ju lite svårt för detta med att vara still och ta det lugnt! Det är så fruktansvärt tråkigt och så vill jag göra så himla mycket ju.

Får hålla tummar o tår att Lill-Blakken ligger i brevlådan i eftermiddag! Så har jag något kul att göra ikväll i alla fall...

Blev lite gnälligt inlägg, så jag får väl bjuda på en rolig bild istället! ;0)

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0