Snö och kyla

Jag tror jag går i ide och kommer fram i juni eller något, är så otroligt trött på denna eviga kyla...
Jag eldar och har lager på lager kläder hela tiden!!!
Frysa ska vi inte tala om, det gör jag nog till ung 90% av dagarna... Våren var är du?!?

Annars är det som vanligt! Alle jobbar på och jag jobbar oxå, otroligt mycket, ser fram emot påsk veckan som är lite lugnare... Plus veckan som följer efter den, då det blir en weekend med Kim i Holland!!!
Har även börjat fundera lite på om jag skulle betäcka något sto med Alle, då det inte verkar som Isa vill ha några mer föl...

Så ja vi lever även om det är knappt i kylan och har varit lite dåligt med uppdateringar här!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0