Det rör på sig

Just nu är det mycket som händer!!! Känns ibland som man lever i en mindre stormvind eller ngt liknande ;0)
Men det är ju självvalt och jag ÄLSKAR mitt liv.

Ikväll ska vi åka med Isa till Alle som är hos Jenny och dejtar andra damer, eftersom nu Isa är super brunstig, igen?!? Knasiga häst, men de får gå ihop så länge så får vi se vad de blir av de...
1a juni är det nu äntligen dax för Isas spekulanter att komma och titta på henne! Tror att detta kommer bli en av de bästa "matchmakingar" jag har gjort!

Den 2a eller 3e ger jag mig iväg ner till Skåne för att sedan åka vidare med "Team Olin" till Ungern!
Vi är hemma igen den 10e...
Den 14e kommer fam Hellsing och stannar över helgen för att hämta Alle sen har jag "bara" två unghästar hemma (förhoppningsvis) tills Timmie kommer tillbaka...

Så om någon vill ha en häst inkörd eller jobbad med under tiden så har vi tid och plats... Som sagt de rör på sig!!!

Kram
Mikaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0