I Holland

Så va man då återigen i Holland! Och kan ni tänka er... Imon ska jag ha sovmorgon! Vet inte när de hände senast!!! Väldigt längesedan iaf... 

Framåt eftermiddagen ska jag/vi bege oss mot Neijkerk och titta på inomhus maraton, en utav Hollands största tävlingar inomhus! Ska bli fantastiskt kul och inspirerande! 
Tonnie som var en av de vi tränade för hemma för två veckor sedan har tagit sig till final... 
Sammanlagt var de 178 starter i alla kval, enbet, par, tandem och fyrspann både ponny och häst i samtliga! Tänkte åka dit och se fyrspannens kval och sen finalerna.

Igår tog vi ut Aragon på en körtur, kravlös jogging i skogen...
Idag blev det ett pass på banan, jag fick hjälp med markarbetet av Erika! Mycket är verkligen detsamma som jag ska tänka på i körningen, lossa sidorna och tänka mycket framåt... 
Nu ska vi träna och bygga upp honom hela vintern så hoppas vi på en bra säsong nästa år.

Skickar med en bild på Aragon och Johnatan från körturen igår.


Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0