Tapp sko

Egentligen ska jag väl inte klaga då jag verkligen varit förskonad från tapp skor på mina hästar... Men igår tog jag in en Tim utan vänster fram sko och med ganska sönder sliten hov! 
De hade väl egentligen inte varit så farligt om de inte vore så att min hovslagare är sjukskriven!!! 
Då hon nästan alltid är så snäll och löser allting om man bara kopplar trailern och åker hem till henne! 
Suck, pust och stön... Så nu ska jag hålla tummarna stenhårt för att hon får en ok stämpel imon och får börja jobba på måndag igen... 

Verkligen inte roligt alls när han ska tävla både lördag och söndag nästa helg... Men vi får hoppas att hoven håller sig fin och att vi kan "jogga" honom lite lätt under helgen!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0