Vilken resa

Vilken resa det blev igår när jag skulle lämna Tim... Vi hade bestämt möte i Huseby, ungefär halva vägen var!
Jag kom till Sandsbro som ligger på min sida om Växjö...
Körde genom en rondell, sen hände inget mer med bilen, kom i alla fall intill kanten, så där fick vi stå! 

Anna kom dit vi lastar om världens snällaste lugnaste Tim på den två filiga vägen, pappa kommer och hämtar trailern och världens bästa vän hämtar bilen på bil-trailer kärra!
Så jag kom hem, resan blev mycket dyrare än vad jag tänkt från början och Tim bor numera på Stuteri Idyllen! 
Där ja tror han kommer ha de super och få de bästa förutsättningar man kan tänka sig... Så stort lycka till önskar jag er!!!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0