Dressyrpass

Igår snodde vi ihop det riktigt bra till slut... Jag jobbade hade tre timmars rast, hem "klä på" Tim så Elsa kunde ta ut honom i paddocken på ett dressyrpass! Medan jag matade de andra och fixade lite... 

Sen hade jag den "äran" att njuta av ett riktigt fint pass på banan! Det märks att han börjar bli starkare, fokus låg på övergångar igår och han har en helt annan takt och balans nu än innan... Tappar inte sig själv när man byter gångart eller om man gör en ökning eller minskning! 
Det är verkligen kul att se honom så härifrån backen och se hur han jobbar. Man får ju inte samma bild av honom när man sitter på kuskbocken. 

Idag blir de vila och imon fullt ös från morgon till kväll...
Tandläkaren, hämta spån, köra Tim, jobba lite för att avsluta kvällen med massa prat och te hos en av mina högt älskade vänner! Fullt upp men ändå en grymt bra ledig dag!!!
Så de ska vara eller hur?!?

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0