Hemma

Nu är jag hemma igen och nu tänker jag hålla mig här ett tag!!! :) 

De två senaste dagarna har varit fulla av sånt jag ÄLSKAR!!! Umgås med familj och vänner... Och förstås kvalitetstid med Tim ute i skogen. Tror vi varit lika lyckliga båda två... 
Skönt att känna så, tyvärr får vi inte till någon körning i veckan, då Jossan jobbar tok mycket och jag också hela helgen. 
Men den som väntar på något gott, får helt enkelt ta de nästa vecka.

Nästa vecka blir det även en del klippning utav hästar, Tim ska klippas och så en av Elsas hästar!
Har du en häst som behöver klippas klipper jag gärna den. 
Har stor erfarenhet av klippning då jag gjorde de mycket när jag jobbade som hästskötare. 700kr för helklippning, 550 utan huvud och ben och 400 för spår eller filtklippning. 
Bara hör av er så löser vi detta!!!

Skickar med en bild på en nyklippt Allman från förra året!


Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0