Rastlös

Nu börjar rastlösheten krypa på mig!!! Tur jag har mina aktiva mornar här nere... Går, springer eller simmar! Tre böcker har de också blivit och förstås där emellan en hel massa jobb! 
Tänk va "konstig" man kan va... Hemma kan man verkligen längta efter att ta de lugnt, sen när man väl kan/får de... Då kliar de i hela kroppen när man sitter still!

Längtar efter mina djur där hemma me, tror vi ska ta tag i Wellas inkörning nu när de får komma in på nätterna! Spännande!!! Då får ni följa med på den resan! Framåt jul är det Fortunas tur så i höst/vinter händer de mycket spännande.

Skickar med en bild från lite terass häng här nere! 

Kram
Mikaela <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0