2014

2014 har verkligen varit ett år med fantastiska häst framgångar... Aragons första tävlings säsong och så mycket priser vi har tagit! 
Fortunas fina resultat på premieringen och i vetlanda! Framförallt är jag stolt över att hästarna uppför sig så bra hela tiden! De är lugna och trygga och gör alltid sitt bästa! 
Både Wella och Fortuna är "trygga" ridhästar, Fortuna är även körd och har gjort den utvecklingen på ett fantastiskt sätt! 

Aragon har utvecklats oerhört mycket!!! Han börjar nu få den rätta styrkan i kroppen att utföra ökningar och samlingar på rätt sätt! Jag ser med spänning fram emot nästa års tävlingssäsong!


De skiljer nästan ett år på dessa två bilder då ser man att han har "grovnat" ganska rejält i kroppen! 

Årets bästa tävling: den är svår... Får nog nästan plocka gren för gren, dressyr är helt klart Åsbo där vi kom tvåa i FEI programet!
Precisonen är vinsten i Åstorp, årets sista tävling! Och maraton är i Gbg i september... Där vi knep en fjärdeplats och vår första placering i maraton! 

Årets sämsta: är däremot inte svårt!!! Vartofta... En dressyr som va katastrof och utesluten i maraton! Ja de behövs ju ingen mer förklaring! 

Årets mest oväntade: Fortuna som fyra i tre års ringen i vetlanda! Knäna höll på att skaka sönder och magen vändas ut och in... Sen att hon gjort en perfekt löshoppning i samarbete med oss spädde bara på glädjen! 

Årets glädjeämne: Emilia och Felicia... Och super groomen Sonny!!! Utan er hade inte detta året blivit så bra som det faktiskt blev!!!
Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att ha er kring mig och mina hästar!!! Nu blickar vi mot nya mål... 

Jag tror och hoppas att 2015 kan slå 2014... Fortuna och Wella ska göra tävlingsdebuter! Aragon ska befästa sin form, tävla MSV och kanske någon svår klass! Och även komma ut på dressyr och hopptävlingar med Emilia! 

Jag är redo för nya utmaningar... Låt 2015 komma!!!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0