Blogg torka

Just nu råder de lite blogg torka här!!! Det är så grymt mycket annat hela tiden jobb, hästar, vänner och familj! 
Har jobbat väldigt mycket det senaste, på gott och ont! Men prioriterar Aragon och Bellinda...

Bellinda drar numera däck utan problem!!! Snacka om cool liten brud, hon har hitintills inte brytt sig det minsta om någonting... Hoppas kunna sätta henne i vagn nästa helg!

Aragon jobbar på fint nu efter träningen, har kört tre pass på rad nu ons, tors och fre!
I onsdags var vi inne i ridhuset och tränade på "hemläxan" vi fått av Rudolf... 
Han skötte sig super och va riktigt mjuk och fin! Våran akilleshäl just nu är avbrotten han gör inte dem bra! Han blir lång och seg, vet att jag måste jobba med mig själv kring detta också så jag inte släpper iväg honom!
I torsdags va vi ute och körde galopp intervaller... Tänkte skriva ett eget "inlägg" om hur jag gör när jag kör de framöver så håll utkik!
Igår blev det en lugn runda med fokus på en rak och taktfull häst!!! 

I helgen blir det vila för alla hästarna då jag jobbar 11 timmar om dagen... Tur man har stall hjälp så stallet blir fixat i alla fall! 
Jag kan åka hem och fixa det på rasten så det löser sig alltid men det är guld värt att bara få koppla av då!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0