Helgen

Så ska man då försöka sig på någon slags summering av helgen... 
Jag vet inte om jag är redo för det "ännu" det är så mycket tankar och funderingar som virvlar runt i hjärnan!!! 
Ibland skulle jag vilja uppleva lektionerna en gång till!
Man skulle liksom kunna spola tillbaka när man har tänkt igenom allt!!!

Men man kan väl säga så här i alla fall! Jag är ju på helt rätt väg, Aragon har varit helt fantastisk hela helgen! 

Man ser hur otroligt mycket han har mognat i sig själv de va liksom en helt annan häst bara att hantera, stod lugnt i sin box och gick rätt in i transporten osv! 
Skönt när även sånt börjar falla på plats! Kroppsligt ser man också att han fått en helt annan resning och överlinje!

Ska bli otroligt spännande att ta ut denna hästen på tävlingsbanorna i vår!

Jag ska gå in mer i detalj på hur vi jobbade på de olika passen, kommer ett inlägg om dressyr passen och ett om konkörnings passen, tror de blir lättast så!

Måste även passa på att tacka alla underbara människor som kommer på träningarna och även min "par-häst" Pia Mariha!!! 
Utan oss alla skulle ju inte detta bli så bra som det faktiskt är! Eller hur?!? 

Och sist men inte minst våra fantastiska tränare... Som förklarar och visar på ett utomordentligt sätt!!! 

Ja är redan laddad inför första helgen i april... Då det är dax igen!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hjälmkamera hade kanske varit något under träningen så kan du sitta hemma och kolla igenom det :-)

Svar: Vilken bra ide :))
Mickan

2014-02-13 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0