Koll på läget

Jag tror jag har koll på läget nu... Visst är det skönt att ha nära till träningen i helgen men jösses vad mycket det är som ska stämma!!! 
Hoppas jag har läget under kontroll nu, ska in och handla lite innan jag åker och byter till "favvo" bilen... Morfars!!! Mycket bättre att dra med och säkrare i detta väder som är nu!

Snö blandat regn öser ner och hästarna såg förskräckligt ynkliga ut ute så nu fick de komma in och äta lunch istället! Får gå ner och fixa Aragon ikväll!
Vagnen är tvättad med stelfrusna händer som följ och selen hänger putsad i tävlingsskåpet!

Igår körde jag lite dressyr med honom, tejpade även hans bett och han blev mycket lugnare i munnen men är fortfarande kluven kring det där med bette!
Jag ska fråga Rudolf redan ikväll om han tycker vi ska prova och köra honom på ett vanligt.
Ska bli så kul att träningarna börjar nu, sen rullar de på för fullt med träningar, möten och sen även tävlingar! Så spännande!!!

Ska försöka hålla er uppdaterade om helgens körningar i både text och bild, så håll utkik!

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0