Tränings dax

Snart är det dax för träning för Tonnie & Rudolf igen, tänk att man kan längta så mycket efter en träning! 

Ska bli spännande att få hjälp igen, känna att jag och Aragon förhoppningsvis kan komma ännu ett steg längre!!! Denna gången blir det dubbla pass även för Aragon, han kommer så klart bli trött men samtidigt är det nyttigt, då man på en två dagars tävling kan "behöva" köra två pass under samma dag!

Jag hoppas att jag och Jossan kan komma iväg och köra med honom i ridhuset på torsdagen! Annars får jag helt enkelt trimma lite på fältet innan det är dax...
Han är ju tacksam på det viset, han är lika "fin" oavsett om jag rider eller kör! Det handlar mest om att han ska få röra på sig så "hjärn-spökena" försvinner och han spänner av!

Vänster sidan är fortfarande lite stelare än höger, min Equiteraput ska få ta sig en titt på honom efter denna träningen... Däremot har han fått ett helt annat tryck i steget än han hade innan!!! 
Takten är liksom där naturligt om man lägger honom i ett tempo så behåller han de... Innan ville han hela tiden slå av på takten! Så nu hoppas jag att vi får nya uppgifter att träna på...

Kram
Mikaela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0